به نام خدا
black heart


نظرات شما عزیزان:

دهقان خلافکار
ساعت21:26---20 دی 1391
سلام ممنون ک به وبم سر زدی من لینکت کردم تو هم منو با اسم دهقان خلافکار لینک کن

mahsa
ساعت11:13---20 دی 1391
خدایا...!

صدایت میکنم چون در این دنیا دیگر صدا به صدا نمیرسه

اما تو گفتی که شنوایی!!!

واسه همین فقط تو رو صدا میکنم....



ممنون از حضور گرمت دوست گلم


علی
ساعت19:25---13 ارديبهشت 1391

تنها باران است كه گاهي ، در اوج تنهايي من ،

در آن لحظه كه هيچ كس نيست ، با من از تو مي گويد...

ولي درد من از اين است كه ديريست باران نمي بارد..


علی
ساعت9:16---10 ارديبهشت 1391
اینم ادرس وب جدیدم
http://eshgetazeh.loxblog.com
خوشحال میشم تشریف بیارید


علی
ساعت15:15---5 ارديبهشت 1391

منظورت چته؟؟
واقعیتش من بلد نیستم
یاهومسنجرهم ندارم


علی
ساعت15:13---5 ارديبهشت 1391
منظورت چته؟؟
واقعیتش منبلد نیستم
یاهومسنجرهم ندارم


کامیار
ساعت15:55---18 اسفند 1390
سلام عزیز
ممنون که وبم سر زدی
من لینکتون کردم
خواستید منوهم لینک کنید
وبلاگت خیلی قشنگه قالبش خوبه
هرچند جای کار داره یخورده


نیما
ساعت7:55---7 اسفند 1390
سلام ممنون از اینکه به وبم سر زدید وب جالبی داری نمیخوام تعریف کنم واقعا جالب معلوم زحمت کشیدی اگه موافقی لینک کن http://nima1366.loxblog.com/

مجید
ساعت10:03---28 بهمن 1390
سلام.وبلاگت خوبه.اگه مایل به تبادل لینک بودی،لینکم کن بعد با تبادل لینک هوشمند خودتو بلینک یا بهم خبر بده تا بلینکمت.

-----------------------------

زندگي چيست؟ اگر خنده است چرا گريه مي کنيم؟ اگر گريه است چرا خنده مي کنيم؟ اگر مرگ است چرا زندگي مي کنيم؟ اگر زندگي است چرا مي ميريم؟ اگر عشق است چرا به آن نمي رسيم؟ اگر عشق نيست چرا عاشقيم؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 21 بهمن 1398برچسب:, :: 17:17 :: نويسنده : ستاره

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان black heart و آدرس principefelipe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 65
بازدید کل : 7669
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 67
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 65
بازدید کل : 7669
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 67
تعداد آنلاین : 1